poniedziałek, 22 marca 2010

na zawsze słońce zgasił***


uciekam...
od stężonych kwiatów
od głodnych mych dłoni
od niespokojów
pałętajacych się wciąż
od błagania o słońce
uciekam...

nie
nie próbuj Człowieku...
nie wchodź
między
spruchniałe drzewa

nie będzie mnie
obok ciszejącej pieśni
nie będzie mnie
obok umierających barw

zesztywniałam
zbladłam
zsiniałam

nie dotykaj
mego ciała

bo już dawno
odeszłam...

---

zbieram kwiatki na łące
jak kiedyś
gdy byłam
niewinną dziewczynką

nie potrafię czuć ich zapachu

Tęsknię...

ciernie
poraniły
moje bose stopy

nie pomagaj mi Człowieku!

sama...

---

tak
ucieknę

kłamliwi ludzie płaczą
ja nie
wyjęto je ze mnie

---

już cicho

obolała
kładę się
do zamrożonego łóżka

---
tekst: Joanna Radziejewska
fot. A. Siuzdak
obróbka: JRŻ
miejsce: Stegna 2009
na zdj. : uciekająca Żyrafa
22.03.2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz