piątek, 15 stycznia 2010

Zimowo, nostalgicznie, zmysłowo...***





...więc zaczynam sesje...będą magiczne.

...lodowatam jest
nieprzespane me noce
gdyż
w niepkoju kładę się o zmroku

suche konary drzew
zasłoniły mi twarz
mroźny powiem wiatru
schłodził me serce
sople
zamiast oczu mam
zastygłe spojrzenie

lodowatam jest
...bo nie kocham siebie.
19.01.2010 rok
-----------------------------------------------------



plener: 15.01.2010. zakątek Bydgoszczy
modelka: Agnieszka D.K
fot./stylizacja/tekst : giraffe17 Joanna Radziejewska
-----------------------------------------------------

dlaczego jest mi zimno?
bo mnie nie kochasz.

...i z dnia na dzień
staję się bardziej lodowata
dłonie nie czują już dotyków
którymi kiedyś mnie karmiłeś
17.01.2010.

-----------------------------------------------------

...przytul mnie kochanie
bym poczuła że jesteś

zdzieram z siebie ubranie

a Ty milczysz

moja bielizna śnieżnobiała
zbladła w Twych oczach

naga
przyodziewasz mnie
ciszą

bo mnie nie ma
w Twych fantazjach

siedzę skulona na dywanie
drżę

...już kochanie idę spać

milczenie.


19.01.2010 rok
tekst: Joanna Radziejewska Żyrafa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz